wtorek, 18 lutego 2014

Pożegnanie...

Ten blog zawsze będzie dla mnie ważny,ale już nie mam chęci,żeby pisać go dalej.
Zajęłam się moją drugą historią >>>>KLIK <<<< i mam zamiar ją skończyć,więc jeżeli ktoś chce zostać ze mną i moja twórczością to zapraszam tam. 
Dziękuję za wszystkie komentarze,wyświetlenia i obserwatorów. 
Może mogłoby być lepiej z komentarzami,ale nie martwcie się. 
To ff było słabe,ale to na nim nauczyłam się pisać i może w mojej głowie były na to plany,ale to już historia. 
Wiecie,co może kiedyś się spotkamy i opowiem wam co miało być dalej. 
Zobaczymy,bo życie płata nam figle...  
Dziękuję jeszcze raz i żegnam się z bohaterami z czytelnikami,ale z Wami nie do końca bo mam inny blog i tam możecie przezywać ta historię ze mną. 


1 komentarz:

  1. wiem że dawno nie dodawałaś na tym blogu rozdziału ale bardzo mi się spodobał ! I gdybyś mogła go kontynuować była bym bardzo wdzięczna ♥ Mam nadzieję że chociaż to przeczytasz bo jak nie to wyjdę na idiotkę XD

    OdpowiedzUsuń